איך לשדרג את מראה הגינה בעזרת עץ

אין יותר טבעי מלעצב את הגינה בשילוב פריטי עץ. פריטי העץ השונים משתלבים עם הצמחייה והפרחים בהרמוניה, ומחברים את מה שמעשי ידי אדם יחד עם הטבע. שימוש בעץ לעיצוב הגינה יוצר מראה נקי, עדין, אביבי ולא מכביד מידי על החושים.

ישנן מספר דרכים לשדרג מראה גינה קיימת באמצעות פריטי עץ שונים:

פרגולת עץ

כדי להגן על צמחי הגינה או חלקם מהשמש, או כדי ליצור אזור מוצל שניתן לשבת בו גם בימי הקיץ החמים בהם השמש קופחת, ניתן לבנות פרגולת עץ. ישנם מגוון סוגי פרגולות עם מאפיינים שונים, וניתן לבחור הן את הצבע והן את העיצוב שלה, שגם ישפיע על כמות הצל שתהיה בסוף מתחתיה.

ריהוט גינה

אחד הדברים הכי חשובים בגן הוא הריהוט שיש בה. ריהוט גן מתאים ישתלב במראה החצר ובצמחיה מסביב, ויסב גם הנאה אסתטית. ריהוט הגינה מתמקד בעיקר בכורסאות, שולחנות וכיסאות

  • כורסאות גינה- יש נמוכות וקרובות לרצפה ויש גבוהות יותר. כמו כן יש כורסאות הנמכרות כחלק ממערכת ישיבה וישנן כאלו שמגיעות בנפרד. מומלץ לקנות כורסאות ללא ריפוד או עם ריפוד שנשלף בקלות, כדי שלא יהרס בגשם.
  • שולחנות וכיסאות- לרוב מגיעים כסט של שולחן עם מספר כיסאות, ואף בדרך זו המחיר יצא זול יותר מאשר לקנות אותם בבודדים. חשוב לקנות את כמות הכיסאות המתאימה ולשים לב לגודל השולחן, כיוון שלעיתים יש נטייה לא למדוד את השטח המיועד להם באופן מדויק משום שמדובר בחצר, ועלולים להיות פספוסים.

חשוב להגיע מוכוונים לבחירה ולעשות זאת בהתאם לצרכים; למשל, ישנם כאלו המעדיפים לאכול בגינה ולכן כדאי להם להשקיע בשולחן וכיסאות. לעומתם, עבור כאלה שרק יוצאים החוצה לנשום אוויר ולהירגע מידי פעם, מומלץ להשקיע בכורסאות איכותיות.

דק

התקנת דק בגינה תיצור רצפה שטוחה ויציבה בחצר, אך בשונה מרצפה רגילה היא תהיה בעלת מראה טבעי וירוק יותר. כדאי להקדיש מחשבה מרובה לשטח עליו יהיה הדק, ולבחור גודל שיאפשר התהלכות בנוחות ויופי אך לא ישתלט על כל הגינה. מלבד זאת, חשוב למדוד את השטח באופן מדויק טרם ההתקנה.

גדרות

גדרות עץ הן הפתרון האולטימטיבי לאנשים המעוניינים לתחום את שטח הגינה שלהם או חלקים ממנה. כמו שאר פריטי העץ, הגדרות ישתלבו בנוף הגינה ויהוו המשך שלה. ישנם מגוון סגנונות וצבעים אפשריים לגדרות עץ ומשום כך ניתן להתאים אותן לגינה באופן מיטבי.

לסיכום, שימוש בפריטי עץ לצורך עיצוב הגינה ושדרוגה הוא פתרון מעולה למי שמעוניין להשאיר את החצר שלו במצב כמה שיותר טבעי ופורח. חשוב לשים לב שהעץ ממנו הם עשויים הוא איכותי ומלא וכן שהוא מוגן היטב מפני ריקבון ועובש, כדי שיהיה ניתן ליהנות מהם לאורך פרק הזמן המירבי.

פרגולות מעץ וגדרות בשיטת ההשחלה -
עם חיבורים ללא הברגה ואפשרות להרכבה עצמית.
לייעוץ הצעת מחיר ללא התחייבות
Facebook
Twitter
LinkedIn

כתבות נוספות

מחפש פרגולה, גדר, או ריהוט גינה מעץ? קבל ייעוץ או הצעת מחיר ללא התחייבות!​

או, השאר פרטים ונתקשר אליך חזרה

דילוג לתוכן