פרגולות עץ למרפסת באיכות גבוהה

פרגולות מעץ למרפסת

פרגולות עץ למרפסת הם פתרון עיצובי קלאסי שמאפשר ליהנות מהמרפסת שלנו בכל ימות השנה, בכול מזג אוויר, ומיופי של עץ טבעי במגוון עיצובים וצבעים. הפרגולה יוצרת אזור מוגן מפני השמש בקיץ ובתוספת כיסוי פלסטי מאפשרת גם הגנה מפני הגשמים בחורף. פרגולה מעץ למרפסת מקנה למרפסות שלנו מראה ביתי חם ונעים. ניתן לקבל את העץ צבוע במגוון גוונים המקנים לפרגולה את האופי הרצוי לכם לצד הגנה מנזקי שמש, גשם ומזיקים.

למה משמשות פרגולות עץ למרפסת?

פרגולות עץ למרפסת משמשות לצרכים שונים. במדינה עם מזג אוויר ים תיכוני כמו ישראל יש קיץ יבש עם טמפרטורות גבוהות וחורף גשום. בשנים האחרונות הפכה המרפסת לחלק בלתי נפרד מחיינו. נאמר כבר ש"כול בית צריך מרפסת". אנחנו אוהבים מאוד לשבת במרפסת, לנוח בה, לאכול, לארח חברים, או לשחק עם הילדים. אלא שפעמים רבות השמש הישראלית חזקה מדי ואנחנו מחפשים גם צל, או שהגשם המטפטף מעלינו מטריד ומאלץ אותנו לשנות תוכניות.

פרגולה עץ למרפסת מאפשרת לנו לשבת במרפסת וליהנות ממנה כמעט בכול מזג אוויר.

  • הצללה בקיץ – פרגולה מעץ למרפסת מספקת הגנה משמש חזקה.
  • הגנה בחורף – בצירוף כיסוי מתאים, פרגולה מעץ למרפסת יכולה להגן עלינו גם מפגעי החורף.
  • פרטיות – בבנייה הישראלית שהיא פעמים רבות צפופה פרגולה מעץ למרפסת מעניקה לנו פרטיות משכנים ו/ או עוברים ושבים.
  • עיצוב – פרגולה מעץ למרפסת היא לא רק פתרון יעיל מפני פגעי מזג האוויר. היא גם תוספת עיצובית לבית. היא מהווה חלק בלתי נפרד מהבית ויוצרת מראה חם ונעים שמהווה חלק מהעיצוב הכללי.

איך בוחרים פרגולות עץ למרפסת ?

לפני שאתם בוחרים פרגולה מעץ למרפסת עליכם לוודא מה הצרכים שלכם. עליכם לדעת מה תנאי מזג האוויר במרפסת שלכם ולהחליט האם אתם רוצים שהפרגולה תגן עליכם בכול מזג אוויר כמעט, או שאתם מסתפקים בפרגולה שתספק פתרון לקיץ בלבד.  
חשוב שתדעו, בהתאם למיקום המרפסת שלכם ולכיווני האוויר שלה, מה מידת ההצללה לה אתם זקוקים בקיץ. האם תרצו בפרגולה שתיתן מענה גם לסוגיית הפרטיות או לא.
לא כל סוגי העצים מתאימים לבניית פרגולות. ניתן לבנות פרגולה מעץ למרפסת מסוגי עצים שונים ובצבעים שונים ועליכם לבחור בעץ המתאים לכם ולטעמכם. יש להביא בחשבון לפני בחירה של פרגולה מעץ למרפסת את אופן התחזוקה של העץ אותו אתם בוחרים. עצים שונים דורשים תחזוקה שונה.
התאימו את מבנה הפרגולה לגודל המרפסת שלכם. במרפסות קטנות ישנה עדיפות לפרגולות תלויות שתופסות פחות מקום. בדקו מה מידת העמידות של העץ שבחרתם לפרגולה מפני פגעי מזג האוויר ובפני מזיקים. 
על כל אלה יש להוסיף שיקולים של בטיחות, תפעול נוח (במידה ובוחרים בפרגולה עם כיסוי לחורף) וכמובן גם את נושא המחיר. בסוגיית המחיר עליכם להביא בחשבון את עלות התקנת הפרגולה אבל גם את עלות התחזוקה שלה לאורך שנים. 
הסתבכתם? אתם לא צריכים לענות על כל השאלות האלה לבד. לפני שאתם בוחרים פרגולה מעץ למרפסת, חשוב שתייעצו עם איש מקצוע שידע לתת לכם את כל התשובות בהתאם לצרכים שלכם, ילווה אתכם באופן מקצועי ואישי עד שתמצאו את הפרגולה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

איכות, תחזוקה וסוכה כשרה

פרגולות עץ למרפסת מספקות פתרונות מפני מזג האוויר לאורך זמן. יש לזכור שהעץ הוא חומר טבעי. העץ דורש טיפול. סוג העץ בו אנחנו בוחרים, מיקומה של המרפסת והפרגולה שלנו והחשיפה של העץ לפגעי מזג האוויר השונים ישפיעו על מידת התחזוקה של העץ. זו הסיבה בגללה כדאי לנו לבחור לבניית פרגולה מעץ למרפסת בעץ עמיד שלא ידרוש טיפולים יקרים. תחזוקה נכונה תשמור על המראה הטבעי של העץ ותגן עליו מפני פגיעה של חרקים ומזיקים.
התאימו את הטיפול בעץ (שימון, צביעה וחיטוי) לפרגולה שאתם בוחרים. חשוב לדעת שיש טיפולים שניתן לעשות מראש לעץ, עוד לפני התקנת הפרגולה, כדי להגן עליו מפני מזיקים ומפגעים שונים.
הפרגולה יכולה לשמש גם כסוכה כשרה בחג הסוכות. כשכולם יחפשו היכן לבנות סוכה, לכם כבר תהיה פרגולה מעץ למרפסת שהיא סוכה פרטית. 

רוצים לשמוע עוד על השיטה שלנו וראות עבודות שעשינו? מוזמנים להיכנס כאן »

פרגולות מעץ וגדרות בשיטת ההשחלה -
עם חיבורים ללא הברגה ואפשרות להרכבה עצמית.
לייעוץ הצעת מחיר ללא התחייבות
Facebook
Twitter
LinkedIn

כתבות נוספות

מחפש פרגולה, גדר, או ריהוט גינה מעץ? קבל ייעוץ או הצעת מחיר ללא התחייבות!​

או, השאר פרטים ונתקשר אליך חזרה

דילוג לתוכן