גדר עץ לבית פרטי

גדר עץ לבית פרטי

גדר עץ לבית פרטי - כל מה שצריך לדעת

היום, יותר מתמיד, התחושה של להרגיש בטבע ולהיות בבית, הינה מצרך חשוב לשקט הנפשי. בבתים פרטיים כאשר מה שמפריד בינכם לבין השכנים הוא כלום, עולה הצורך לתחם את הבית גם בשביל הפרטיות, הבטחון וכמובן היופי. לאחר התקנת גדר מעץ לבית פרטי, המראה של הבית הופך לרגוע ושליו, תחושת הביטחון והרגשת הפרטיות בבית עולה. הגדרות מגיעות במגוון צבעים וסוגי עץ מיוחדים שישתלבו עם סגנון העיצוב הטבעי שיצרתם בבית ויהוו המשכיות שלו גם לגינה ומחוצה לו.

מהם השיקולים כאשר בוחרים בגדר עץ לבית הפרטי שלכם?

לאחר שהבנתם שגדר עץ היא הבחירה האופטימלית עבורכם הן מבחינת המראה הטבעי שלה והן מבחינת היופי, ישנם דברים נוספים שיש לשקול. דוגמא אחת היא הצורך בתחזוקה, מה הכוונה? ישנם סוגי עצים שדורשים יותר תחזוקה ותצטרכו מדי פעם, פעם בשנה, לעבור עליהם עם חומר מיוחד ששומר על העץ. ישנם בנוסף סגנונות רבים לעץ כמו עץ בסגנון כפרי, מודרני וקלאסי כאשר לכל אחד מהם צבעים רבים שיכולים להשתלב עם הסגנון העיצובי הקיים אצלכם.

אם יש לכם כלב או חתול ואתם רוצים שהם לא יצאו מהבית, אולי כדאי לשקול גדר גבוהה ובכלל, גובה הגדר הינו נתון חשוב שיש לדעת מראש על מנת לא להתאכזב. במידה ואתם מעוניינים בגדר שתהיה בטוחה וגם יפה ותיתן 100% פרטיות, כדאי יהיה לרכוש גדר שתהיה בגובה מספיק רב בכדי למלא את ציפיותכם. יש לכם התלבטויות בנושא? אתם מוזמנים להתייעץ איתנו.

האם להזמין בעל מקצוע או להתקין לבד?

התקנת הגדר לא חייבת להיות משהו מסובך ואין צורך להגזים כמו לפנות לחברת בניה קלה. התקנת הגדר אינה כמו פעם שדורשת בעלי מקצוע, תיאום מראש, הצעת מחיר ועוד דברים שגורמים לכאבי ראש. היום, כל אחד יכול להזמין גדר ולהתקין אותה לבד. אנחנו בפרגולות העתיד, פיתחנו פטנט ייחודי רשום, שמאפשר לכל אחד וללא ידע מקדים. התקנת הגדר מתאימה גם לאנשים הכי לא הנדימנים שיש, לבנות את הגדר שהם הזמינו בכוחות עצמם.

באמצעות שיטת ההשחלה, הגדר תגיע במצב של הרכבה עצמית קלה ופשוטה וכל שעליכם לעשות הוא להשחיל את מוטות הגדר בתוך השילדה שלה. מוזמנים לצפות בסרטונים באתרינו על מנת להבין יותר במה מדובר. כמובן, שבמידה ותרצו התקנה, אנחנו מודעים לכך שלא כולם רוצים ומוכנים להשקיע גם את הזמן המעט הזה ולכן אנחנו מתקינים אותה בעצמנו במידה ותרצו ונותנים מחיר נוח לגדר שתכלול התקנה מקצועית שלנו. 

תמונות של גדרות עץ לבית פרטי

איך מתחזקים את הגדר?

תחזוקת הגדר הינה פשוטה ובקושי מצריכה השקעת זמן בתהליך התחזוקה. יש עצים שדורשים יותר תחזוקה ויש כאלה שפחות וזה תלוי בסוג העץ והאיכות שלו. עצי אורן ועצי איפאה הינם עצים חזקים שעומדים באקלים שונים והתחזוקה שלהם תהיה נמוכה משל השאר. במקרה של עצים חלשים יותר ועדינים, התחזוקה תצטרך להייות בסביבות פעם בשנה כאשר, כל שעליכם לעשות הוא לעבור עם פח צבע מיוחד שנראה כמו לקה, ולצבוע את הגדר. זמן עבודה 20-30 דקות. לטווח הארוך זו האופציה הטובה ביותר לשמור על הגדר.

בנוסף, שקונים את הגדר, ובמיוחד כאשר מתקינים גדר עץ בבית פרטי יש לשאול האם נעשה עבודת הדברה נגד מזיקים על העץ. במידה ולא, וקניתם עץ יחסית פשוט שלא עמיד נגד מזיקים, יש למרוח את החומר כמה חודשים או לפי הצורך במיוחד אם אתם גרים בבית פרטי שמתחת לגדר יש אדמה. הקפידו להשתמש בחומרים מקצועיים ושכבר המליצו עליהם כטובים נגד מזיקים ולשמירת הגדר ותוכלו בהתאם להנות מגדר עץ בבית הפרטי שלכם לאורך שנים ארוכות.

פרגולות וגדרות מעץ בשיטת ההשחלה
עם חיבורים ללא הברגה ואפשרות להרכבה עצמית.
לייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות

לקוחות ממליצים על פרגולות העתיד

מוצרים

מחפש פרגולה, גדר, או ריהוט גינה מעץ? קבל ייעוץ או הצעת מחיר ללא התחייבות!​

או, השאר פרטים ונתקשר אליך חזרה

דילוג לתוכן